10 November, 2006

Contact Marko

Over the past few days, I have been communicating with my cousin Markos Ntasios from Thessaloniki using Google Talk and Skype. This is (a) very exciting and (b) a little bit hard to set up. So I have decided to write a guide in Greek, explaining how to contact me in different ways, so that other cousins will have an easier time doing this. For those of you who don't read Greek, you can either skip this post or learn Greek and read it. Here goes...

Λοιπον, υπαρχουν διαφορους τροπους για να επικοινωνητε μαζι μου. Το πρωτο και πιο ευκολο ειναι το email. Εχω μερικα διαφορα email, αλλα ολα φτανουν στο Gmail, που προτιμω. Το email μου ειναι:
Επισης, μπορειτε να με βρειτε στο chat. Για chat, χρησιμοποιο το Google Talk. Ειναι ενα πολυ μικρο, απλο και καλο προγραμμα. Για chat ειναι το the best. Μπορειτε να με βρειτε στο Google Talk με το ιδιο email, δηλαδη του Gmail.

Πρεπει να σας πω μερικα πραγματα για την διαφορα ωρας. Η Ελλαδα ειναι 9 ωρες πισω απο την Αυστραλια, η αν ειναι πιο ευκολο για σας, η Αυστραλια ειναι 9 ωρες μπροστα. Δηλαδη, οταν ειναι 12 μεσανυχτα στην Ελλαδα ειναι 9 το πρωι εδω. Οταν ειναι 12 μεσημερι στην Ελλαδα ειναι 9 το βραδυ εδω.

Τωρα, ειμαι στο πανεπιστημιο καθε μερα απο της 8:30 π.μ. μεχρι 4:30 μ.μ. (ωρα Αυστραλιας). Οταν ειμαι στο πανεπιστημιο, το laptop (και το Google Talk) δουλευει ασταματητα, δηλαδη μπορειτε να με βρειτε πολυ ευκολα. Απο της 5-9 μ.μ. συνηθως δεν ειμαι στο κομπιουτερ. Μετα της 9, μπορει να δουλευω στο σπιτι (στο internet) μεχρι της 12 τα μεσανυχτα.

Ενας τριτος τροπος επικοινωνιας ειναι το Skype. To Skype ειναι ενα προγραμμα που σε αφηνει να τηλεφωνας αλλο κομπιουτερ δωρεαν. Ομως, για να μιλας ενοειται οτι χρειαζεσαι μικροφωνο
(Μαρκο, σε εσενα μιλαω Πηρε το παιδι, να μη τον κατηγορω αδικα). Εχω παρει ενα Logitech Internet Chat Headset που εχει και μικροφωνο και ακουστικα μαζι. Αν θελετε να μιλατε μεσο internet αξιζει να παρετε κατι παρομοιο με αυτο. Μπορειτε να με βρειτε στο Skype, με το κανονικο ονομα μου: Mark Antoniou.

Ενας τελευταιος τροπος επικοινωνιας ειναι το video chat αλλα δεν εχω web camera. Ας το αφησουμε αυτο για τωρα.
05/12/2006 Εχω αγορασει μια Logitech QuickCam Pro 4000. Τωρα μπορειτε να μιλατε μαζι μου και να με βλεπετε! Επισης αν παρετε κι εσεις μια web cam θα μπορω κι εγω να σας βλεπω. Για να βλεπωμαστε, μπορειτε να με βρειτε στο Skype, με το κανονικο ονομα μου: Mark Antoniou.

Ελπιζω να σας εχω βοηθησει. Αν εχετε καμια ερωτηση, αφιστε το στα Comments (λιγο πιο κατω).

No comments: